Wandeling van Coogee tot Bondi beach

3 december 2010 - Sydney, Australië

Deze foto werd gemaakt op 3 december 2010 in Sydney, Australië.

1. Herman Schiphof:
    Hallo,

We zitten in Manly, 8 Pacific pde, buiten miezert het een beetje, nog steeds het weer van de afgelopen week, zoals Harald ook al opmerkte. We hadden elkaar tegen kunnen komen in Sydney.
    inmiddels zijn jullie weer vertrokken. We zijn met de camper in 3 weken tijd gekomen van Cairns naar Sydney, een mooie trip. Nu dan 3 weken bij de kinderen, 13 december weer in Holland en dan schaatsen? We wensen jullie nog veel plezier op jullie trip door de wereld.

gr.
    Tiny en Herman schiphof
  2. marten en gerie papa en mama.:
    4 december 2010
    Weer mooie foto's. Wij zijn klaar met de cadeautjes voor sint, maar we weten niet waar jullie cadeau heen moet, zullen we maar afspreken als jullie terug zijn, en dan nog wat in de schoen doen.
    Dikke kus mama en papa.
  3. ankie:
    He Marjan en Harald,

Jullie mogen het zo hebben hoor, de kou en de sneeuw! Kids moeten elke dag door de sneeuw naar school ploeteren. En mijn sportieve cabrio is nu echt niet op de weg te houden!
    Vanavond gezellig sinterklaas. Ik kijk er naar uit om de verraste snoetjes van de kids te zien...
    Geniet nog samen van alles wat je weer gaat beleven!