Reacties

Anna kraft It's truly inspiring and amazing what you guys… 19 apr. '11
Jelly Een hele goeie terugreis naar Nederland. Zal wel wennen… 19 apr. '11
ankie Ik heb genoten van jullie reisverhalen!! Een goede… 19 apr. '11
Ton van Lith Fantastisch avontuur, onvergetelijke ervaring, geweldige… 19 apr. '11
gert, janny, marijn en daan Hey luitjes van het goede leven, Jammer dat het de… 18 apr. '11
Betty Hallo Har en Mar, Ja, daar ben ik weer om jullie te… 18 apr. '11
sanne Jeetje, aan al het mooie komt een einde zeggen ze… 18 apr. '11
marten en gerie papa en mama. Koud is het hier niet hoor. Wat weer een leuk verhaal,… 18 apr. '11
pap en mam (Henk en Dinie) Lieve Har en Mar, Nog even en we zien jullie weer!!… 18 apr. '11
Rika en Max We hebben met plezier de reisverslagen gelezen. Helaas… 17 apr. '11
Marleen Aan alle goede dingen komen een eind maar wat hebben… 14 apr. '11
Jans en Rens Yoho! Vietnam op ons lijstje bijgeschreven. Hadden… 8 apr. '11
Elles Wat weer een schitterende de blog. Weer erg leuk om… 6 apr. '11
Jelly Wat weer een geweldige belevenis! Laat al jullie indrukken… 4 apr. '11
Betty Proost!!!!! Ik heb weer genoten van jullie reisverslag.… 3 apr. '11
marten en gerie papa en mama. Wat weer een mooi verhaal en prachtige foto's,… 3 apr. '11
pap en mam (Henk en Dinie) Wat weer een mooi overzicht, nu van jullie maand in… 2 apr. '11
Jans en Rens zo, weer net op tijd vertrokken uit Japan blijkt nu...… 12 mrt. '11
Patrick en Mieke Hoi daar, Super om jullie avonturen te lezen. Heel… 11 mrt. '11
marten en gerie papa en mama. Wat weer een mooi verhaal , we krijgen er geen genoeg… 8 mrt. '11
Betty Wat hebben jullie weer een mooie foto's gemaakt.… 7 mrt. '11
Herman Schiphof Hallo, Steeds weer genieten we van jullie fotos, videos,… 7 mrt. '11
pap en mam (Henk en Dinie) lieve Har en Mar, weer zo leuk allemaal, en een knap… 7 mrt. '11
Henk en Tina Toppen Hoi Harald en Marjan Met veel belangstelling jullie… 7 mrt. '11
Hilde Hoi, Jullie schrijven elke keer zulke leuke stukjes!… 7 mrt. '11
gert, janny, marijn en daan Wat een prachtige natuur hier, zo anders!!! Jullie… 7 mrt. '11
Jan Roelof Prachtig, ijsbanen van Nagano en Sapporo, ik ben jaloers!!!Olympische… 21 feb. '11
Jans en Rens lekker hoor! Nog rondje 26 gedraaid? Wel goed uitgekeken… 20 feb. '11
Arne Zijn jullie met de trein naar China gegaan? ;-) gr,… 19 feb. '11
pap en mam (Henk en Dinie) Hoi hoi, weer veilig geland dus! Maar wat leuk die… 19 feb. '11
marten en gerie papa en mama. papa kijkt naar voetbal, ik kijk nog weer eens naar… 17 feb. '11
Roelof en Martine Erg leuk om jullie reisverslag van Japan te lezen,… 14 feb. '11
Betty Bedankt weer voor de update. Heb weer vol belangstelling… 12 feb. '11
Gert, Elisabeth en Leonie Wauw, wat ziet het er weer prachtig uit. Interessant… 12 feb. '11
gert, janny, marijn en daan Hoi luitjes, Wat een andere wereld ineens! Had geen… 11 feb. '11
pap en mam (Henk en Dinie) Alles nog eens even in alle rust bekeken. Ziet er… 10 feb. '11
Machenka & Luke Weer een mooi verhaal om te lezen en wat een mooie… 27 jan. '11
Henk en Janny Vanuit een momenteel koud Oostenrijk genieten we weer… 25 jan. '11
sanne Ik dacht dat NL stond voor Nur Links... Hmm, veel… 24 jan. '11
Jans en Rens Jaja, dat zag er weer goed uit! Wellicht heeft 3opReis… 23 jan. '11
Henk en Tina Toppen Met veel belangstelling volgen wij jullie belevenissen.… 23 jan. '11
pap en mam (Henk en Dinie) Hallo wereldreizigers, Wat heb je ons weer iets laten… 23 jan. '11
marten en gerie papa en mama. Hallo Kids , Erg dat jedoor zo'n boswachter op… 23 jan. '11
Roelof en Martine Hoi Harald en Marjan, Wat een leuk reisblog hebben… 20 jan. '11